22 November 2006

Wii

由於美國已經出了Wii,係網上見到好多相同短片關於依個遊戲機,睇到我心癢癢咁.個個人都玩到手舞足蹈咁,真係好吸引呀!但是我見到報導話美國有人不停玩了整晚Wii,個連住”手製”條繩斷左,成個”手製”飛向60吋大電視..電視即時瓜柴!睇完依篇報導後,即時有點點汗顏,我望向屋企部42吋LCD,再望向阿gel,感覺上佢啤住我同想話我知”wii呀!wii呀!睇下你連部電視都整爛埋就知死!”.我即刻唔敢再係佢面前提起任何有關遊戲機的話題,希望淡化一下,等佢唔記得!哈哈!

3 comments:

新鮮人 said...

買塊膠片放係前面咪得囉,
我都諗緊有物計,
唔理就咁玩實出事架! :p

tofufa said...

It is still out of stock everywhere. I wanna play too :(

bbj said...

fresh:我都有諗過,但係好難看,而且技術上有點問題.

tofu:冇貨..聽聞美國會有好多貨喎!會唔會因為太多人想係thanksgiving假期買返屋企玩呀....