13 November 2006

藝術天分

朋友的小孩去學繪畫,問我有什麼好介紹.....哈哈,佢真是問錯了人,我想我是朋友中最沒有藝術天分的人.自小,已經深深感受到我在這方面完全唔得.小學時,差不多所有勞作都係靠我老豆幫我攪掂,偶然一次老豆唔得閒幫我,我就頭都大埋,因為我畫咩唔似咩,相信老師一定知我係咩料子.好在中學唔需要再上art堂,唔係都唔知點死.由細都大都唔明,我阿妹都唔係咁,明明同一個阿爸阿媽,依方面差咁遠.細個睇到五線譜上的豆豉會頭暈,覺得個d豆豉係我頭上飛來飛去,一見到就走夾唔透!

4 comments:

Anonymous said...

個個人係專長都唔同架啦,
無什麼奇怪丫!
你唔係懷疑你同你阿妹.....?

HanaMaru said...

我和妳一樣,從來都沒有藝術天分,可是哥哥卻不同,藝術學院畢業,還當過廣告設計。。。

tofufa said...

我都沒有藝術天分~~我弟弟也沒有

bbj said...

fresh:我冇懷疑..只不過覺得好似差緊d野咁.

hana:唔知會唔會一個家庭總有一個小朋友沒有藝術天分(自我安慰)...平衡番有藝術天分o個一個

tofu:你所說剛剛破壞左我的理論,因為妳家的孩子都沒有藝術天分.....哈哈!