10 November 2006

化妝

每朝返工都是不太清醒下撘巴士,今日係巴士站等巴士之際,迎面有個如女鬼的人向我的方向走過黎,嘩!個一刻成個心”離一離”,佢塊面兩邊化妝化到紅一紅,好似紙札公仔咁,如果夜晚見到都真是幾驚.我知化妝係禮貌的行為,有公司會要求員工返工一定要化妝,但都唔需要咁重手呀!唔知各位女士會唔會每日都化妝?各位男士又會否要求女伴化妝?我覺得唔化妝比較清新,但是看雜誌見到各大小女明星唔化妝個樣真是差好遠,有些好像兩個人咁,不得不承認化妝品的化腐朽為神奇....

5 comments:

Ruth Tam said...

I put on make up when I am in a good mood.

HanaMaru said...

我無,因?我唔識。我都想好似D明星貢變樣嫁~~~嗚嗚~~~

tofufa said...

I'm too lazy to put on make-up :p

tofufa said...

and yes, that's y some ladies need to put on make-up everyday because if they don't, no one will recognize them.

bbj said...

哈哈,明星變樣..平凡人係學唔到架!