14 November 2006

稅...一點都唔輕鬆

由於下月中去旅行,會在1月才返香港,相信返香港第一件要做的事就係交稅.今年需要交的稅額小左,係因為有得扣供樓的利息..計計下發現原來供樓的利息支出都幾大,唔怪得銀行年年賺錢啦!因為有我依種傻人每月進貢被佢賺!稅就年年交,但是從政府得來的福利真係唔多覺有...現在我地大多睇私家醫生,即是大多醫管局提供的服務都冇用過,社會福利...又唔輪到我...仲話要我地俾銷售稅,咁咪即係欺壓我地依種蟻民.今日睇報紙仲話五天工作週擴展至其他政府服務,有冇攪錯呀!政府五天提供服務即係叫我地唔好用...我地星期一至五的返工時間長過政府咁多,通常都係用星期六處理個d咩運輸處,xx處的野,依家咁..唔通請假咩....

3 comments:

Anonymous said...

唔好咁嬲啦,
你日日行緊的行人路都係政府起架,
最多俾你行多幾轉補返數啦! :p

Altair - 映昔台 said...

你識唔識一D做政府工o既朋友呀? 如果唔識﹐我恭喜你﹐因為佢地果種功作態度會令你更加沮喪。

bbj said...

fresh:多謝你提醒我呀,咁等我今日放工由中環行路返新界,感受一下政府起的路係幾咁美輪美奐先..

altair:我唔識呀,只有聽聞話佢地四點已經開始執野準備放工......同埋親耳聽到係政府做的人可以每日好似返工咁抄股,即係佢個人坐係政府的辦公室,但係就可以全日同個經紀講電話.....激死!