20 November 2006

我部腦...

屋企部電腦上唔到網...張lan卡成日都話我冇singal,我check過好多次,明明冇事架!打電話去賤信盈科,個條友話唔關佢公司事,仲叫我不如換過張lan卡....唔係呀!咁麻煩!最衰都係個window update,部腦冇啦啦自己走去update個window,我又唔想”lai”野,咪粗暴對待部腦(係咁拔掉插頭)...之後就上唔到網啦!都係衰衝動....希望今晚有時間攪下佢啦!

2 comments:

新鮮人 said...

我set window每次update都要問過我,
所以就無lai過嘢! :p

bbj said...

fresh:我已經係好似你咁set,但是部腦自己restart之後就幫我update...激死!