29 November 2006

天勺

今日同朋友去銅鑼灣食日本菜-天勺,一間由日本人開的餐廳,餐廳不是很大,卻坐滿了人,朋友說一定要早一天訂位,如果一早打去訂當天lunch的位,一定訂唔到呀!一個lunch set都要差不多一百元,不過真是一分錢一分貨,品質很高.魚生好味,燒牛生熟程度完全係我所要求,我最怕太熟的燒牛,會好”鞋”,燒銀雪魚水準之上,不能錯過的是吞拿魚腩飯,真係非常一流,勁好味,吞拿魚腩撈飯再落少少醬油,食完個種滿足感真係形容唔到.阿gel食到讚不絕口,我地每個人都滿足離去.


超好食的吞拿魚腩飯






3 comments:

冬冬 said...

呀﹐我最鍾意食吞拿魚腩飯呀~~
等我下個月又去試下先!

新鮮人 said...

請問地址在那裏?

bbj said...

冬冬:一定要去試下,真係好好味架!記住訂位呀!

fresh:銅鑼灣登龍街28號永光中心三樓,lunch比較低食,得閒試下啦!