01 November 2006

Spider

我同阿gel都係怕昆蟲的人,而我係超級驚小強,係街見到會兜路走,最怕係識飛的小強。依樣野應該遺傳自我老豆,佢同我都係怕小強的,所以屋企主宰生殺大權的就是皇太后一我阿媽。依家自己住比較煩,因為一定要自己面對,所以我地盡可能將屋企保持有咁乾淨得咁乾淨。昨日安裝冷氣機,竟然走了一隻大蜘蛛出黎,係害怕的心情下一定要殺死佢,唔係佢死就我亡。係我採取敵不動我不動的策略時,阿gel懶醒咁推開我話"等我黎".....點知此時的蜘蛛已經不知所?。我用嚴厲的眼神望住阿gel...#$%&※$ 咁我地咪要與蜘蛛同眠!頂!!
好在今朝被我發現佢形跡,了斷左佢的餘生。再見啦!唔係,應該係以後都唔再見!

5 comments:

冬冬 said...

美國好少會有小強﹐但有好多蜘蛛同蟻! >_<

Anonymous said...

你?動武器係唔係無敵飛拖?! :P

bbj said...

冬冬:妳就好啦,美國冇咩小強...

fresh:唔係飛拖,因為我地驚飛拖殺左佢之後,有一大peg野bid出黎,會整污個牆,所以我用紙巾!

Altair - 映昔台 said...

等我介紹樣新科技過你啦。燈燈燈凳-- 殺蟲水!

bbj said...

altair:殺蟲水冇咩用架!好似噴極都唔死咁!