05 November 2006

好瘀

每星期都會上網訂場打羽毛球,本想訂今個星期日早上,但係發現滿哂,唯有退而求其次訂晚上.今日我們還為了打波而早早食飯.當我們滿心歡喜拿哂球拍去打波,去到發現我地個場俾人用左???有冇攪錯,bbj當然即時問點解,再睇清楚d,原來係我book錯場........我訂左早上七點而唔係晚上七點....好瘀呀!阿gel仲不停咁瘀我,佢最串的就係同個管理員講:“好熱呀!打波打到成身汗!” $%?&#$% 激死我啦!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

阿gel都幾有幽默感喎!
識得苦中作樂. :p

Altair - 映昔台 said...

你每個星期都打? 咁你下次o黎紐約就要切搓下喇。

bbj said...

fresh:佢依d唔係幽默感,係好串呀!!!!!

altair:切搓..唔敢呀!你打比賽架喎,我依d志在參與,係個場到向左走向右走咁!