02 November 2006

大旅行

一年一度的大旅行定在十二月中,今次這個美日之旅各樣都差不多安排好,現在只差東京的酒店未訂。我已經寄了電郵去冬冬提議的website,希望可以?到一間平d的酒店啦! 原來仲有一個月就係,我仲要是大除夕個幾曰,酒店一定貴啦!聽聞一月一日連續幾日都係日本的假期,唔知各大商舖會唔會休息,如果係阿gel一定好唔高興。
依家計下計下,成個美日之旅都幾貴。香港SF東京來回機票,SF去florida的package,去滑雪的費用,仲有去東京的住宿,仲未計買野同食物交通費,今次真是大出血。

5 comments:

冬冬 said...

我上次去東京訂hotel grand city都係大石兄幫我﹐價錢唔錯架~
不過因為幫人訂酒店並唔係大石兄既正職﹐所以佢會覆得慢D。
一稔定要住邊間妳就要拿拿聲填表然後成日催佢呀﹐如果唔係會好耐先book到的~

Anonymous said...

點止大出血,
直情流到『啤啤』聲添! :p

HanaMaru said...

好野,有人陪我出血!
:P

bbj said...

冬冬:我催左佢,希望佢會快點覆我啦!不過我都會搵我個agent幫我訂,睇下邊度平啦!

fresh:真是”啤啤”聲...止唔到血!

hana:妳又出血,咁妳去邊呀?

HanaMaru said...

我有難言之隱。。。唉。。。