16 November 2006

聖誕禮物

我知依家諗定聖誕禮物係早左d,但是我要忙考試嘛,諗定都差唔多啦!我睇中左任天堂個部新的遊戲機Wii呀!去佢網頁睇下,嘩...好正呀!好多遊戲都好簡單,最適合我依種白痴玩.我只係睇下d人試玩的情景已經好興奮,諗下部咁型的遊戲機放係我部電視旁...真係諗下都笑出黎.第一時間打電話俾阿gel,同佢講我已經決定左送依個遊戲機做佢的聖誕禮物,同話叫佢唔需要side心機諗送咩俾我,因為我已經幫佢想好....就係送Wii出的game咪得囉.....哈哈!

4 comments:

Anonymous said...

你好似係同自己諗聖誕禮物多過同阿gel諗?!咁茅都得? :p

冬冬 said...

少爺發夢都想要部PS3呀!! 我則想要NDS lite﹐嘻嘻~

tofufa said...

I like Wii too, the design of the new controller is so cool!!

bbj said...

fresh: 我唔係茅,只不過在一個普天同慶的日子,所有野都應該互相分享嘛!哈哈!

冬冬:PS3同Wii都出左啦,有冇諗過送部俾少爺呀?我阿妹都買左NDS lite,好似幾好玩呀.

tofu:出左啦,你會否買部玩下呀!最早出係美國呀!