05 November 2006

濕地公園

小朋友好想去濕地公園睇貝貝(個隻走失左的鱷魚),星期六我地浩浩蕩蕩四個大人陪住兩個小朋友山長水遠去左位於天水圍旁的濕地公園.公園面積好大,好有教育意義.今年才開幕,所有設施都好新,平日的早上遊覽會比較好,因為少點自由行,清靜一點,可以真正感受個種大自然的感覺.而且冇咁?,觀鳥都舒服點.阿gel話依個萛係政府好有heart的貢獻,但是我提佢依個公園佢同我都有份起架...我地每年都要交稅呀!提起交稅,就黎一月又要交啦....唔好俾我再見到綠色信封!!!!!


















佢地兩個好似好醒咁呀!

3 comments:

Anonymous said...

有稅交代表你有收入嘛! :p

Altair - 映昔台 said...

你知唔知o係香港交稅係無資格呻架?

bbj said...

fresh:但是我是好多自由人有好收入又唔駛交稅喎!

altair:但是美國出左名福利好喎而且人工都一定高過香港!生活都有保障.我地係香港真是有手停口停的感覺架!而且好多福利我地享受唔倒!