24 October 2006

又黎燎我......

曾經深愛的一個人,一起相處了五年的時間,我們可以說是共同成長.分手,錯在自己,最後恨錯難返.曾經極力挽回,無奈人家身邊已經有了另一半.當時的我苦苦哀求,相信佢是覺得我非常煩擾,我只得放手.放手後才知外面的天空很大很藍,覺得當日的我白痴得可以.因工作關係,與佢仍有聯絡,閒話家常的,但對佢已經感覺全無.最近佢跟我說佢的另一半怎樣忽略佢,佢覺得我當時對佢好好.....我好想同佢講,咁又點呀!都咁耐啦,又黎燎我!我真是完全沒有感覺啦!

5 comments:

Anonymous said...

你係唔係想表明心志給阿gel睇呢? :P

冬冬 said...

唔緊要啦﹐咁即係證明妳仲好有吸引力嘛~ ^^

bbj said...

fresh:阿gel唔知我係度寫野架!哈哈!

冬冬:我都希望咁即係證明好有吸引力呀!我諗係因為佢失意時才想起我的好,而佢得意時就想起我的衰啦!haha!

渣估 said...

bbj: 你呢篇文都幾有代表性。好多戀人都係咁, 分手之後仲係會借d意打俾人, 睇下對方仲會唔會有d依戀自己。

bbj said...

渣估:唔知佢地係咪仲想証明自己好有叫座力!可能佢地諗無論點都仲有人係度等佢...