22 October 2006

海洋公園















一直都好想再去海洋公園,係因為佢個水母館,我阿妹去過話好正呀!昨日有個澳洲來的朋友,佢一家四口來香港玩,我們提議他們可以去濕地公園;海洋公園同迪士尼公園,最後....去左海洋公園.由於十月尾是halloween,全個海洋公園都是鬼屋,小朋友好似唔太明白咩係halloween咁,她們兩個最喜歡就是爬黎爬去.換了是香港人的小孩,父母一定怕她們跌倒,老外對小孩的態度真是不太一樣,每事都讓小孩自由發揮,我想這就是創意!
我第一次見到熊貓,阿gel話熊貓已經係香港住左好耐,仲話我少見多怪!我對上一次去海洋公園仲係香港讀中學呀,咁多年前海洋公園咩都冇架!我們一行四個大人帶住兩個小朋友,原來都可以非常之辛苦,又要睇實怕佢地走左去,又驚佢周圍爬整到,因為有一個只有歲半.很多很多來自大陸的自由行,他們對於老外很有興趣,我朋友抱著小女兒在後面行,大陸人咩都唔理走埋去好似想搶人家個女咁話要抱著金髮小女孩影相.痴線架!老外朋友被他們突如其來的舉動嚇一跳,我唯有走埋去隔開佢地仲同佢地講你咁會嚇倒人架!個大陸女人仲好唔滿意咁話佢只不過想影相,真係...頂!小孩的媽媽推著bb車,不小心撞倒另一個自由行大陸女人,老外已經講了對不起,大陸女人仍然破口大罵,最終我忍不住叫她收聲,佢仲係不停罵罵罵,最終我話”收聲啦!大家都係中國人,中國人被你影衰哂.”老外問我個女人講咩,仲話佢一定被人cursed!經過五個鐘的煎熬,我同阿gel已經散哂!老外決定返酒店休息,兩個小朋友在回程時已經睡得不醒人士..

3 comments:

Anonymous said...

唉~~~
又係班自由人,
真係唔知點講,
講得多都唔好意思,
佢地成日用自己係大陸?套諗法,
去到外國就更加失禮了! :(
入鄉問禁,咁都唔識,
真係教極都唔聽!

bbj said...

難怪中國政府要出指引教導他們不可以強行與外國人影相!

Altair - 映昔台 said...

我當日同阿女去海洋公園﹐都頂唔順班自由行。
以下呢句﹐我以為我有寫過﹐但係原來無...
「香港人﹐選擇左要自由行D錢﹐而放棄左自己o既尊嚴。」
睇見﹐真係有D心酸