10 October 2006

泰國湯粉...



















去 泰國,我覺得一定要食的就是各式各樣的湯粉,依間Nooddi係我每次去曼谷必去的地方,係siam square和silom road都可以搵到,坐得舒服有泠氣,水準都唔差.湯粉細細碗但係非常惹味,而且仲非常平.粉絕對沒有香港那麼多,少少的粉加上好味的肉丸和香濃的湯,一 絕呀!每 次食泰國湯粉,他們總會放底四種調味料任你落,有沙糖,棘粉,魚露和酸醋.而我就一定下棘粉和魚露,加了感覺上能令碗粉更好味.另外我一定叫的是海鮮粉絲 沙律,酸酸地好醒胃.
另一個地方阿gel一定要去的是central plaza樓上的food court,入面有各式各樣的food stall,各國美食都有,仲有個甜品檔口呀!在入口每人派一張卡,依張卡係用來記底叫過的野,走時只要俾張卡佢,"doo"下張卡就知要俾幾多錢.阿 gel最鍾意入面的冬蔭貢同新鮮焗的pizza,冬蔭貢味道好濃,仲有兩隻好多膏的大頭河蝦,pizza皮薄料多,而且又是新鮮焗起,真係不容錯過.

2 comments:

冬冬 said...

emporium內的food court好唔掂呀~ >_<~ 等我下次試下central plaza先!

bbj said...

冬冬:除了food court,水門街的海南雞飯都要試下...又或是去Siam Paragon的food court,非常大不過食物一般,反而係個超市值得一逛...