21 October 2006

油麻地街市


唔知依家d人結婚仲需唔需要買依d野,可能依d傳統野好快會係地球上消失!!!

6 comments:

渣估 said...

bbj:

家陣去親酒店飲宴, 都係只見到一對新人既英文名字:

Christine & Robert,
Tina & Albert,
Jacqueline & Dilbert... 等等,

第日細佬不幸結婚的話,一定要特別d:

只用中文:

麗欣 及 渣估
嘉慧 及 渣估

or

麗欣、嘉慧及渣估(一拖二)

又或中英夾雜:

Tracy 與 渣估

哈哈!

渣估 said...

胡錦濤叫我循例問下你下屬吸靈氣單野點樣?

tofufa said...

有d人連婚禮都唔搞lu~

Anonymous said...

係咪係上海街影的?
影得不錯喎.

bbj said...

渣估:一拖二....真係可以?希望你可以享齊人之福啦!哈哈!
另外,麻煩你幫我覆胡錦濤,下屬A放第三個星期假去吸靈氣時,老細都係冇進一步的表示.到了第四個星期一,下屬A都係冇返工,此時的老細再問下屬A有冇打電話返公司,仲問下屬A個位有冇留底私人物品.當晚,下屬A終於打電話俾老細,話單野未攪掂,打算返黎辭職.下屬A在星期二晚返黎公司,入老細房娓娓道來他的故事(我唔太相信所以覺得佢在講故仔).佢話佢老豆同阿叔係大陸做生意,被人虧空公款幾千萬,所以佢係上面俾人挾持住唔俾走.佢要在香港賣哂的資產還錢,現在賣剩幾百萬,所以放佢落黎.仲話佢阿叔拿左佢的時辰八字唔知做咩....bull shit!佢染左髮,唔知大陸挾持人時係咪會幫人染髮?

bbj said...

tofu:又係呀!我有朋友都係同屋企人食餐飯就萛!煩嘛!

fresh:應該係上海街旁的街市,但是我唔知叫咩街!油麻地街市有好長的歷史,細個成日同祖父母去買?架!