11 October 2006

建築面積/實用面積

阿gel超級留意香港的樓市,我就當然對樓市一知半解.每星期六佢都一定要看”睇樓皇”和有線的’棲盤傳真”,我總是對佢說又唔係買樓都唔知睇黎做咩,佢 話係佢的嗜好,俾佢激死.佢對各新樓盤瞭如指掌,現在發展商把新樓的名改到超級高貴,引各位有錢人士落?.我成日都問佢依個o個個屋苑,佢每次都快而準咁 答到係邊度,真係好強.
我發現現在的新樓,係就係整得好高貴,每個單位叫價高到死,個d所謂建築面積真係嚇死人,700尺樓實質俾你住的只有450尺,但係你就要俾足錢買700 尺,難怪發展商發到豬頭咁.仲有一個咩”發水樓”,我唔太明係咩,應該係政府話可建面積係x尺,但是發展商係賣樓時把所有九唔搭八的野計埋落去x+y尺賣 俾各位.唔知點解我地的尊貴的政府點解唔規管一下...

4 comments:

Anonymous said...

係啦,買斤菜俾人呃都可以去消委會投訴,
但係買層樓d地產商呃政府就唔多理,
你話呢d係唔係叫官商?結呢?
正把鬼政府! :E

bbj said...

fresh:咪係.....我地個政府講就天下無敵,做就無能為力呀...

冬冬 said...

都係舊樓抵﹐實用面積大好多~

bbj said...

冬冬:舊樓係抵,不過要用比較多的錢去裝修.因為舊,所有水管電線都要換過,而且又可能需要大裝修,全都是錢.而且不能計落樓價內,銀行估價唔理你放幾錢去裝修,所以裝修費是沒有回報,好似潑出去的水一樣...