05 October 2006

有條蟲

今日上班途中,係報紙檔見到新一期的雜誌又介紹北海道,阿gel忍不住要立即買來看.嘩....又係介紹有咩好食,對於我地依兩個"餵食積"來說,簡直係 有無限的引誘! 我條旅行蟲又蠢蠢欲動啦! 其實今年二月先去完北海道,依家想起好似已經過左好耐.十二月是我們美國之旅,機票已經訂好,都係時間計劃一下去邊玩同訂酒店啦.看見冬冬那麼積極籌備, 我都要開始計劃下............

19 comments:

Anonymous said...

二月去完日本,
又剛剛係泰國返來,
十二月又話去美國,
我地真係得個恨字!

HanaMaru said...

Have Fun!!!
:)

冬冬 said...

稔住去美國邊度玩呀? @_@

bbj said...

fresh: 我地平時工作壓力大,時間長,一有時間就想往外逃.有時我發現,出去玩同留係香港所洗的錢差不多,哈哈!

hana: thanks a lot!

冬冬: 我地會去florida, San Francisco同去Lake Tahoe滑雪,非常期待.... 有冇好介紹?

冬冬 said...

妳去過這些地方未架?

florida -> 梗係去disney world啦﹐又大又靚又多野玩~ 不過x'mas會好多人哦! 如價錢許可的話我會提意妳住disney內的resort hotels﹐除了近﹐還可免費用disney內的shuttle﹐在所有park都可免費泊車﹐和去他們的extra magic hours!

sf -> 好多地方喎。golden gate park, sausalito, monterey,yosemite...仲有好多野食! ^^

lake tahoe -> 我淨係去過lake tahoe既heavenly mountain resort度滑雪。上次去時好多雪好好玩架~ 不過如開車上山時落緊雪就真係要小心﹐上次我去時D車全部都skid到飛起﹐好多車禍!

bbj said...

冬冬: disney world 同 universal studio係一定去,但是disney內的resort hotels會唔會好貴..... SF-有咩好食呀?我上次去都唔知應該去邊食,有點頭痕..... 去lake tahoe就一定租車,唔知需不需要同租車公司講在雪地行車要加點什麼在車裡.... 多謝妳的意見!

Altair - 映昔台 said...

嘩﹐東西岸兩邊走﹐去幾多日呀?

bbj said...

altair:去十二日,會唔會太少......

HanaMaru said...

florida都“最少”用五六日啦,如果妳每一個park都去,又一天一個的話。以前我用了四天,沒玩完,不夠侯不單止,想起下次還要再去一次補回,就覺得麻煩啊!

妳仲可以去miami,daytona beach,keywest行行。。。

租車的話,記得買足保險(比錢前要問清楚係唔係車有事你唔需要負責),如果車子擦到撞到花左妳都唔洗擔心啊嘛。

bbj said...

hana:我都係諗住留五六日係florida,上年已經去過LA的disney,而幾年前都已經去過daytona beach同其中兩個disney park.因為阿gel未去過,佢話想去下wor! 唔知十二月去miami會唔會好凍?miami有咩好玩? 上次去LA,係因為細個有個廣告成日唱"洛杉磯有嬌娃,滿街super star..",所以由細到大都好想去LA睇下!我都真係幾白痴.....

HanaMaru said...

我以前也是十二月去,晚上才開始凍/“大”涼。現在global warming,很難講,不過你帶點大衣來啦,以防萬一嘛。Miami,陽光與海灘?。沒有什?特別。嘻嘻~~~

LA都係應該去下geh...
:)

bbj said...

hana:我正在想,如果Miami只有陽光與海灘,沒什麼特別的話,我應該唔會去.因為daytona beach都係可以一去,係florida開車都要兩個多小時...五日裡有很多時間都係在開車!

冬冬 said...

迪士尼的酒店價錢在我給妳的網站裡有寫的呀。

至於三藩市有咩好食﹐去呢度呢度望下啦。^^

冬冬 said...

呀係﹐開車上雪山時記得買雪鍊呀!!

bbj said...

冬冬:thank you.我會買定雪鍊,都係睇下有冇得連車一起租先!妳俾我個兩條link好正呀!

HanaMaru said...

自己買?租就得喇。。。同埋果度無公共交通車上去嫁嗎?我上次去colorado滑雪係坐火車去的。

bbj said...

hana:希望有得租啦!我唔知有冇交通工具上去,由於我地係SF過去,有大人同小朋友,拖男帶女咁,我怕搭車會唔方便咋...

冬冬 said...

上次去時唔多覺有公車﹐可能有巴士既。。。但SF個個都開車架喇。租車公司可能有雪鍊租﹐我唔清楚。但係冇得租的話﹐買條都唔貴。

bbj said...

冬冬:但是不知能在那裡買?home depot?