31 October 2006

窩心....

其實一直唔太清楚窩心的正確解釋,可能這個詞意是只可領會.我們每朝返工都要搭一程長途巴士,搭長途巴士最好就係睡覺.每朝在巴士上,大約有九成人都唔會 浪費時間,全部都希望在上班前可以多睡一點.我當然唔例外啦,係咩地方都可以睡的,真是如豬一樣.我的習慣是一上巴士就睇一陣報紙,蘊釀一陣睡意,就放下報紙睡覺去.由於巴士的泠氣好涷,每次我一放底報紙,阿gel就會俾衫我穿上以免我泠親.感覺好舒服,唔知咁萛唔萛窩心....

5 comments:

Anonymous said...

你話係就係架啦! :p

tofufa said...

甜蜜的長途巴士

冬冬 said...

s-weet s-weet

HanaMaru said...

哇!好體貼啊~~~~

bbj said...

hana:阿gel唔gel時都幾體貼架!不過佢gel的時間太多啦!