14 October 2006

怕死??

今日讀到一篇文章,主角三十二歲時,突然暈到家中,被家人發現時已失去知覺體溫,死於腦中凰爆血管。讀後有一陣心"up"的感覺,自己與這位主角年紀差不多,如果有一日事情發生在我身上怎好呢?想想下,第一件在腦中浮現的是家人,他們給我供書教學,自問成績中規中矩,畢業後出來工作又不是怎樣特別,都是普通打工仔一名,好像從沒有為他們做過什麼。父母常常為我們著想,我又能為他們做什麼呢?

我想寫下一張遺囑,每年修改一次。都不萛是什麼,因為我沒有錢,只是希望把一些平時放在心中的說話跟他們說。自知面對他們時無論怎樣都不會說,當是死後大解放...不知我是否一個怕死的人呢?

由於有太多事情不由得我作主,都是要更努力去玩去"dean"去愛....

8 comments:

Anonymous said...

如其係去寫遺囑,
不如用行動去愛,
假如人都唔係度,
再看你的心底話,
都只會更添遺憾,
只要心中有愛,
不要怕說出口,
如果怕說出口,
就用行動表示,
能夠做到這樣,
就死亦可無悔.

ps:年年驗身,使你於心! :)

tofufa said...

agree with Fresh~

Plus you won't know who will leave the first. Therefore, it is better to tell/show your love now.

冬冬 said...

我都驚﹐所以岩岩加重左我份人壽同意外保險﹐比父母多D保障。

Altair - 映昔台 said...

識得活在當下就已經足夠﹐其他控制範圍以外o既﹐唔擔心得咁多。
人壽保險只係得到一個「好個無」o既感覺﹐彌保唔到任何野。

bbj said...

fresh, tofu: 已經盡量用行動表示,此終中國人的家庭,係咁ka! 仲有係已經有年年驗身啦,因為太多都市病,唔知自己中邊樣嘛!

bbj said...

冬冬: 我都係咁諗,有d準備好!

altair: 點都要為愛自己的人做點事,「好個無」都要做呀!

冬冬 said...

alair: bbj講得岩﹐真係好過冇都要做呀。若我去了﹐爸媽老來沒人照顧﹐又沒錢﹐那怎辦? 最低限度他們的生活要不成問題呀。這個世界是現實的。

bbj said...

alair:你都會為你個女著想啦!