21 October 2006

棍波車

看到hana的post,令我想起開棍波車的攪笑經驗.我是十六歲時在英國考車牌的,當然那時的歐洲(我冇諗過歐洲落後香港咁多)差不多所有車都是棍波的.順理成章我考車牌都是棍波車啦!考車後完全沒有再開過棍波車,返香港咁多年都是開自動波車,講真,要我再開棍波車真是大大大問題,咩都俾番哂人啦,點記得喎!前些年返去英國玩,在網上租車時已經註明一定要自動波.晚機到達belfast,去租車counter時,個位哥哥竟然話俾我知成個ireland都只有棍波車....唔係玩呀!佢仲話搵唔到我個租車紀錄,x#$##%我頂!不過,佢係一個好人,佢話為安全起見,我最好都係搭的士.係英國搭的士係好貴架,我仲要去好遠的地方,唯有硬著頭皮頂硬上!我問佢可唔可以教一教我點開,我話只是有點忘記了.哈哈,依位哥哥剛好放工,所以佢跟著我們去停車場?車.沿路我仲白痴到問佢住邊,不如我地車埋佢返屋企,因為我心諗有條友係隔離旁住會好好多嘛...點知佢手指一指,佢話佢架車係度呀!!!佢好有心機咁教我,仲叫我試下俾佢睇.就係咁,我開番棍波車.
沿途都沒有什麼大問題,最大問題出現在入停車場.其中一個景點的停車場入口在斜路上,入停車場當然是一架等一架咁入,點知當我因為前車而停下之後,再開車時一係死火,一係溜後.好大鑊呀!溜後撞到人我邊有錢賠呀!好瘀咁問個工作人員可唔可以幫我,但是他竟然話冇車牌!我又頂!此時,由於我已經攪左好耐,車龍已經非常長!我非常之唔好意思,下車走去後面架車度問個司機可唔可以幫我開架車上去,嘩!我感覺到全條車龍的司機都望全我,瘀到爆呀!個司機覺得我好似恐龍咁,仲非常之驚訝於我唔識?棍波車....最後當然佢都有幫我啦!

2 comments:

HanaMaru said...

開棍波真的最怕1)溜後 2)在交通燈前死火,兩樣都係因?後面車輛給的壓力。哈哈~~~

bbj said...

hana: 咪係,真是壓力大到差點車都唔識開呀!