05 October 2006

月餅......

昨晚是家裡做節的日子,一家人坐埋一起食飯.中國人的節令入面,新年,端午節和係三大節,一定要團圓.我問過阿媽,點解我地做咁多節,比一般人多,計有農歷新年端午節、端午節、盂蘭節、過冬、團年,會唔會多左少少.佢的答案係"多你個頭,食飯啦!" 攪到我立即收聲. 飯後,阿gel問我需不需要俾錢阿媽做節,我即時呆左,因為完全冇想過依個問題.我只係會在農歷新年前俾錢阿媽同請全家人食團年飯,但係冇諗過其他節日都要俾.究竟需唔需要?係咪個個節都要俾?

由於星期五已經係中秋節,大家互換月餅,
上都係月餅.我好肯定佢地係食唔哂,唔知拿咁多返屋企做咩! 阿媽係咁叫我拿多d返去,唔好啦,咁咪要日日食.............

3 comments:

Anonymous said...

你媽媽只是想見多d你們,
所以最好的借口梗係做節啦!
如果唔係點會連盂蘭節都要做節喎!

Anonymous said...

我都好鍾意做節﹐熱熱鬧鬧呀~~

係香港做節D氣氛真係好過呢邊好多。:(

bbj said...

fresh: 我都唔知點解盂蘭節要做節,但係佢地話做生意的人都要做........

冬冬: 係呀!係香港做咩節都好有氣氛,搵次返黎試下...