19 October 2006

補習...

中學同學結婚,出席她的結婚飲宴,很多朋友都已經結婚了,有些還拖男帶女咁,最唔想提到的年齡又再被擺上台.婚宴上,有位女子走近與我相認,仲問我認唔認得佢,我當然一點記憶都沒有啦,真是很害怕d人成日問我認唔認得佢,我認人真是非常之差,我係一個認面盲.最終依位女子唯有開估,佢係一位我當年的補習學生,仲幫佢補左成個會考...我心諗,會唔會係女大十八變...我真是一點點印象都沒有,我真是好白痴呀!

3 comments:

Anonymous said...

你係唔認得佢個樣定係唔記得同人補過會考呀?
兩樣唔同喎, 前者係『面相健忘症』,後者係『老人痴呆症』,要對『症』下藥架! :p

Altair - 映昔台 said...

同人地補左咁耐習﹐真係無理由唔記得喎。有人o係你身邊﹐你唔敢認咋呱。hahaha

bbj said...

fresh: 可能我當時太過博命搵錢,同時幫幾個學生補習,對佢係一點印象都沒有,係原全唔記得同依個人補過習...我都要去驗下,可能真係有”老人痴呆症”!

Altair: 我唔會唔敢認,有咩唔敢認,我老啦!死,唔通真係老左?