24 October 2006

言...居酒屋


















這間居酒屋在左敦道百加士街,小小的一間居酒屋,只有幾張?,坐得有點迫和抽風系統不太夠,但食物的質素令我覺得這些不是問題.我們差不多兩個星期去一次,食物新鮮好味,而且仲唔貴,真是不能錯過.我每次去必食的是燒牛舌,燒雞頸肉,味噌 辣肉湯麵.阿gel話牛舌係最好味,因為唔太厚又夠味.雞頸肉又有肉連少少皮,入口非常滑.味噌 辣肉湯麵的辣肉好夠味,有一點點的辣,我就是喜歡它的味夠濃,如果怕濃可以試豬骨湯.番薯天婦羅夠甜又唔漏,都值得一試.還有每日限定的食品,寫在一塊小小的黑板上,賣完就冇,應該一定新鮮.上次試過叫一板紫海?,新鮮又好味,最重要是唔貴.價錢好重要,我最怕俾完錢後感到”把鬼”,side錢係一回事,最慘係阻我食野的quota.

5 comments:

Anonymous said...

其實阿gel有無問你點次次食?前都要影相架?
你哩個blog會唔會係你一個小秘密呀? :p

Anonymous said...

唔好意思,我太八卦,
上面條問題你當睇唔到吧!

bbj said...

fresh:哈哈,萛係一個小秘密,因為佢的工作時間好長,佢都冇時間理我寫咩!我影相...生活照嘛!當然都有幫佢影生活照啦!依度係我吹水的地方,係我對外的一個窗口..

tofufa said...

close to my home in HK wor...I can try it next time;) Do you drink the sake too?

Ruth Tam said...

My husband said the other day: some people pray before eating and I take a photo.