07 August 2007

晚上七時

今日是近這一個月最早可以放工的一天,做到成個人的肌肉硬哂,放工後要去搵阿泰姐整番兩個鐘massage先.我知香港近月來有難得一見的藍天與白雲,可是忙到抽筋的我想有足夠時間睡覺都唔得,莫講話有戶外活動.我決定今個星期所有屋企裝修的事務拋俾阿gel理,仲要叫師傅唔好搵我,公司的事可以等就等啦...我真是頂唔順啦!私人時間都冇,成個月冇上網,自覺好似返左鄉下咁!

我要自由!我要自由!我要自由!我要自由!

4 comments:

tofufa said...

need to work on weekend too mah?

bbj said...

tofu:weekend就不停攪屋企裝修的事嘛,完全冇時間休息!

新鮮人 said...

想去旅行? :P

bbj said...

fresh:幾時都想去架啦,不過冇時間嘛!