25 August 2007

救救bbj

今晚返到屋企開電腦,大鑊......la嘢..... 而且我們攪了成晚,個死人病毒點都整唔走,有冇人救到我呀?個symantec AntiVirus Nortification不停咁彈出來,點攪呀?佢話我中左Infostealer.Gampass和W32.Stration.CX@mm...........睇d名都唔知係咩,clean又唔俾,delete又唔俾,妖...激死我啦.....

6 comments:

冬冬 said...

aiya!

quick and follow these directions!!

good luck!!!

新鮮人 said...

自從上次中過招後,
有人介詔我用AVG anti-virus free version.
都幾好用,
你可以到http://www.grisoft.com/看看,
不過唔知對你個case有無用,
最好back up哂啲data先,
就算會洗都無咁傷嘛!
祝你好運!

啊澤 said...

if u don't wanna format your PC, u can try different anti-virus software, but has to be updated~

lavasoft's ad-ware is a good one u can give it a try!! just download it at download.com

bbj said...

冬冬:唔掂呀...

fresh:我都有用,但不知為何個software唔知我中毒喎!

嬲記:format.....唔好啦...好唔想喎!

HanaMaru said...

有無入safemode清?

bbj said...

hana:我係咩mode都清不到,現在的我非常冇mood呀......