28 August 2007

點好....

電腦病毒仍舊係度,我已經跟足方法,一步一步去做,奈何病毒就好像厲鬼纏身,無論怎樣,那個symantec AntiVirus Nortification都係不停咁彈出來.病毒呀病毒,你想怎樣才可以離開我部電腦呀?我們在weekend時已經不停咁嘗試,我覺得病毒就好像爛鬼電影入面的喪屍咁,打來打去都唔死.弄得我回家都唔想開電腦,我怕遲點我會有電腦恐懼症,連行去書枱的勇氣都沒有.真是唔明白,點解呀?為何同一病毒,人地可以完全清除而我就唔可以...係咪因為我樣衰呀??我認囉,唔好玩我吖....

1 comment:

新鮮人 said...

save 咗啲data 同format,
這是你可以做的事了!

ps:save了的data都要check清才可以用喎!