09 August 2007

屎坑gel...

屎坑gel上次趺左部電話落屎坑後,佢被我話同被我笑左一晚.那晚回家後,我們小心翼翼地把電話拆開,把所有位置記下,用風筒好小心咁慢慢吹,由上至下左至右,反反覆覆咁吹了十多分鐘,仲要每一件零件都要接受風筒的洗禮,再把零件歸位.我們兩個仲要一起開部電話,睇吓救唔救得番........

屎坑gel部電話竟然俾我地起死回生,不過用了兩日之後毛病開始來了.首先畫面的光暗度無論怎樣調教都係暗了下來,還有的就是menu抽吓抽吓咁,本來好容易就可以scroll下來,但現在只可逐個function慢慢落.我地自知這部電話命不久已,我叫阿gel好快點攞部電話去trade in.換左啦,仲值一千蚊,我地不動聲色的話要最新的P1i,哈哈,佢完全沒有發生我地部電話浸過水,我都覺得自己有點衰,而且又驚被人發現喎,扮哂嘢咁.開開心心咁攞住部新電話返屋企.

記住如果萬一趺左部電話落水,唔好開機,用風筒吹乾,風不能太熱,開機,如果冇事,最好trade左佢.哈哈!

這部新機幾好用,攪到我都想要一部

3 comments:

新鮮人 said...

你哋好古惑呀~~~
咁都得!! :p

啊澤 said...

omg...乜你貢衰架...!!!!

bbj said...

fresh:好古惑咩....

嬲記:我係大衰人呀....