24 July 2007

黑仔

今日公司非常之忙,不過阿gel的一個電話,令我鬆弛下來大笑,不過大笑過後有點心痛.佢用好細的聲音同我講....

gel:”我部電話濕哂呀!”

bbj:”濕哂,好大汗呀?”

gel:”唔係呀....跌左落屎坑呀~~~~~”

bbj:”咩話,攪咩呀,點會跌入去架,你撈番上黎未呀?跌入去時d水係清定唔清呀?”

gel:”清呀...”

bbj:”唔好再攪部電話啦,等今晚返屋企用個風筒吹下,睇下救唔救得番啦!”

這個屎坑gel,鑊鑊新鮮鑊鑊金!好心痛呀,個電話係我送架.

4 comments:

新鮮人 said...

我好想知個電救唔救得返呀1!

tofufa said...

I wanna know too~~

Ruth Tam said...

Can it still be used?

啊澤 said...

我個fren仲勁﹐佢沖廁時跌了電話

跟住沖走埋.......