19 August 2007

好臭呀....

上星期日由於太累,難得一天在家,於是去了街市買餸回家煮飯食.在街市見到新鮮生猛的鮮蝦,被跳吓跳吓的蝦吸引,於是買了回家放在車上,邊回家邊想怎樣對付它們.

四日後,當我們興緻勃勃地想開車想出街時,一上車,嘩!好Q臭呀!嗰種臭係好似鹹魚同臭腳味,仲要係好臭的臭腳味,臭到想死呀!第一時間打電話俾老豆,問佢做咩放d鹹魚係我架車上,但是佢不停話冇,仲問番我係咪放了一對波鞋係度,因為成車都是臭鞋味喎!冇人認之下,於是我同阿gel在車上不停搜索,由於已經天黑,好多暗角位真是看不清,唯有攞相機用閃光燈影底.司機位下面,靜靜地見它躺在地上,發出陣陣劇臭.其實真是幾恐佈,現在天氣那麼熱,冇虫已經好好.阿gel極速移走該條屍骸.但是臭味已深入了整架車,我們不停開窗吹,好似幫助不大,現在仲臭緊,唔知幾時散得哂.



11 comments:

新鮮人 said...

原來隻大頭蝦喺你~~
從顏色來看,隻蝦己經熟咗,可知天氣幾熱!! :p

bbj said...

fresh:冇錯,就是我!哈哈!天氣超熱呀,而且車廂中的溫度可以高至六十度,唔熟都難啦!

啊澤 said...

OMFG.... THAT IS GROSS!!!!! >0<

bbj said...

嬲記:我們真是想死架......因為我們實在太不小心太大意啦....

Anonymous said...

去架仔超級市場買盒吸味粉餅啦。放o係架車度幾日就會無事架喇。

tofufa said...

有攞相機用閃光燈影底<--made me think of one of the stage in Trauma Center :p

bbj said...

altair:唔得呀,仲有臭味呀...

tofu:唔似呀....

kristie said...

好核突呀真係!!!仲要熟左o個下先最核突呀!!!

我試過漏左隻蕉晌床褥底,惹左幾十至百隻蟻去床............

bbj said...

kristie:嘩....咁我都係核突左少少,妳嗰上千萬隻蟻點攪?張床仲用唔用得呀...

lu said...

oh right... it's actually cooked >_<~

so has the smell gone yet???

bbj said...

lu:仲係度,走唔到呀...