13 August 2007

八號風下的一天

星期五的八號波,與我們所想的放假有太大分別.下午二時三十分掛八號,我要直到三時十五分才可離開.阿gel的公司在金鐘,佢話金鐘的地鐵實施人潮管制,所以佢行過中環找我.可惜最後一通電話佢話係中環站等,而我就話去搭天星過九龍,之後我們就失散於混亂的中環之中.電話打極唔通,就萛SMS都冇反應,我就去左天星,發現最後一斑船在下午四時開出,但那時已經是三時五十一分,佢又怎趕過來喎,於是我就走回地鐵,人潮四面八方咁塞在地鐵內,我就好似一粒豆咁,這邊塞吓那邊跳吓,聽到身邊的人群不停投訴話已經塞了成個小時,而我就好幸運咁塞了十分鐘就上到地鐵.同阿gel在佢搵我而我又找佢時,我已經到了尖沙咀了.正準備走去火車站,阿gel的電話到,佢話我做咩唔等佢,佢週圍走去找我,仲在天星等左我好耐呀..我已經不停SMS佢話佢知我去邊,點知佢收唔到喎!最終我在火車站等佢,我們要六時才回到家,足足用了三個小時才從中環返到大埔,仲辛苦過返工.

2 comments:

新鮮人 said...

過去嘅就忘記吧!
今天有太陽! :)

bbj said...

fresh:希望日日都有太陽...