15 January 2008

第一站~宇都宮

離開了機場,我們就戰戰兢兢的開始我的第一次~第一次在日本開車,其實一點都唔難,開始時不太適應,阿gel在旁不停幫我睇地圖.已經有GPS,只需要跟著走便可,GPS會不斷說話提醒你要點做,奈何我們唔識聽,每次發出聲音,我地都好似聽到異形講嘢咁,大家一起估佢講咩,令到開車的無聊轉為不少樂趣.其實開長途車真係好辛苦,四個人之中三個有車牌,可惜另外兩個都係新牌仔,仲要在香港都開唔掂,哈哈!我勁叫佢地個個都寫定幾隻字在家,在車上一定要帶上安全帶,費是有咩事一齊去左外星呀!

在GPS上告知由東京機場去宇都宮需要三至四個小時,而行車時間會跟隨路面情況有所改變.我以賽車手的姿勢,以兩小時十五分衝過終點.哈哈!

到達宇都宮已經很晚,其實宇都宮只是路過的地方,我們想住一晚再開車上山形縣,怕晚上開長途車頂唔順呀!我地求其揾左間餐廳食飯,我相信餐廳應該叫北海道,坐得舒服,可惜日本大多餐廳都可以吸煙,朋友開心得大叫,其餘三個唯有食二手煙,我已經成日叫佢小心食煙食死佢呀!


估唔到海膽飯都好得喎,係冇築地的咁新鮮,但是對比香港係超低食呀!依味唔知係咩,不過一點都唔好食,我地都係睇相叫,一咬入口有鯹味呀..

牛乳煮蜆,幾甜喎!

前菜
超濃豆味豆腐
聽說宇都宮的餃子好出名,又確係好食喎
豚肉鍋就一般
飲飲飲

2 comments:

tofufa said...

I really really don't have the gut to drive in a foreign country >.<

bbj said...

tofu:試下就得架啦!