07 January 2008

All the Best in 2008........

我又懶完返黎啦!

放假我去了日本藏王,仲有就是瘋狂在家玩Wii Fit,而且仲叫哂不同的朋友來玩,被我發現好多人的不同反應,非常攪笑.

踏入新一年,好朋友的父親突然去世,令我覺得家人與健康是非常重要,就萛點有錢冇健康都冇用啦,及時行樂呀!

我都唔知自己講咩,雜亂無章咁,等我的魂魄返番黎先再講啦!!!!!

3 comments:

新鮮人 said...

無錯,
家人健康最重,
祝身體健康! :)

啊澤 said...

有野講咪得囉

我果D野咪仲雜亂 XD

anyway, WELCOME BACK!

bbj said...

fresh:你都係呀,身體健康!

嬲記:好q多嘢,要時間慢慢打呀!你嗰種亂係有型嘛...哈哈!