20 January 2008

九龍城樂園

九龍城街市樓上的樂園曾經是我週六一定和前度去食早餐的地方,食物好得,可惜現在不太就腳.和阿gel多次提起,終於在星期六帶佢去食了一個好味午餐.

我每次去到都唔太明白,明明唔係太多枱,但是阿老闆總是非常之忙.坐下之後不是即時可以叫嘢食架,係要等阿老闆得閒時才會啋你.今次我研究過之後知道點解佢咁忙,老闆每次只會做一樣嘢,唔會攞完嘢食立即幫人下單,所以拖慢哂.不過d嘢好食嘛,冇計啦,等吓都應該.我們最欣賞的是紅豆冰,紅豆大粒夠靚花奶又下得夠多,阿gel話好得呀!我就鍾意茶走同雪菜雞翼麵,講起我又想食啦.....

平時應該冇咁多人

必飲紅豆冰
茶走
西多士(我地真是唔肥唔食架喎)淨雞翼掂

4 comments:

新鮮人 said...

會唔會係"醉翁之意不在酒"呢? :p

bbj said...

fresh:yiu...醉你個頭.....
d嘢好食嘛.......

lu said...

wow.. chicken wing ah... yum!!!

bbj said...

lu:勁得呀!