23 January 2008

米澤的波起登

傳說中的波起登是非常出名的米澤牛專門店,聽說以前的日本天皇都指定要食呀!而米澤牛是日本三大牛之一,在東京賣都已經好貴,仲要唔會出口喎!講到咁得,唔試唔得呀!我們臨時打電話去訂枱,阿gel用佢僅有嗰幾句日文竟然都攪掂,哈哈!

我地咁辛苦去到當然想叫最靚的米澤牛燒來食啦,頂,佢竟然話冇喎,因為全部都要預訂呀!有冇攪錯呀,我咁遠坐飛機黎架嘛.....只有退而求其次啦!先來的是餐廳自製的黑椒腸,我就覺得冇咩特別.跟著是我喜歡的牛排,嘩!依個掂呀!牛排真係感覺溶入口中咁,一咬就滿口牛肉香,很快就被我掃哂.另外的牛肉鍋都超級正,阿靚女姐姐好細心咁放哂所有食物在鍋內,佢真係好似藝術品咁逐件放,我地香港人係冇耐性的,朋友總是覺得佢攪咁耐阻住我地食嘢呀!我尢其鍾意牛肉鍋內的燒汁,配飯食一流呀!下次再去一定一定要預訂最靚的牛肉呀!






3 comments:

新鮮人 said...

一盒盒啲係牛肉乾黎架?
係咪好味好多先??? :DDDD

冬冬 said...

呢間野好似好貴咁喎!

bbj said...

fresh:唔係好味好多,唔識講,因為完全唔同味架!

冬冬:都有一點貴,我地叫普通牛,四個人食都兩萬多yen,不過咁出名去到冇理由唔食喎!