19 January 2008

食在大內宿

非常肚餓的我們胡亂入了一間舖頭食嘢,我終於都親眼見到日本古時在屋內用的暖爐啦!我以往都只有在卡通片內才看到,我地個個都好開心呀,又係影唔停.

叫嘢食就係一個大難題,因為只有滿是字的menu,老闆是一對老年夫婦,完全唔識英文,所以我地都係求其點幾樣嘢就萛.其實我們叫的只係不同口味的蕎麥麵,可惜的是完全冇肉架,全素宴呀!最最重要的是好難食,我食左幾啖就放棄啦,好彩有人幫我掃哂....



忙於唔知叫咩


佢地好衰呀

2 comments:

新鮮人 said...

我最於聽到有人講係日本食到啲好難食嘅嘢啦,
以前啲人係日本食物都話超好食,
真係食X都話香啲架,
而家見你咁講才知日本唔係物都好食囉! :P

bbj said...

fresh:當然唔係外國的月亮特別圓啦!其實日本唔係樣樣都好食架,只不過普遍好食,而我們又抱著朝聖的心態去試,所以多數人都話超好食囉!唔好食一定要出聲架嘛....