15 January 2008

偷影

相中的那個家庭,是我在今次在日本首個遇到又好又識講英文的家庭,非常開心.我在香港已經在toyota租了一架七人車,在接待處的姐姐好努力地同我溝通.我說我們要去藏王,那個識講英文的爸爸幫我要求換雪胎,可惜阿姐姐話由於我們book的時候沒有要求,只可去到宇都宮換另一架車.可是換一部車的費用貴差不多兩萬yen,嘩,傻架,成千幾蚊,孤寒的我當然唔肯俾啦,我同阿姐姐講,就算買條雪錬都冇咁貴啦.阿姐姐不停咁同我們講日文,佢千叮萬囑我一定要用雪錬,因為好危險.........我當然應承佢啦,哈哈!

原來車已經泊在外面,我們只需要利去攞車,儉查一遍車子的四周,工作人員教我們怎樣用GPS化之後,上車...開始我們的日本自駕遊......

2 comments:

Anonymous said...

哇你突然寫那麼多﹐產量有如swj XD

bbj said...

yiu.....

咁我懶d囉........