15 January 2008

認真的想

近日阿gel常常提起想陪養一點興趣(即是去上堂喎),好等將來我們老了有點細藝!就佢這番說話,我真是非常認真去想,結論是......

我已經反覆地去想,如果我有六十歲命,都已經活了一半,還有什麼我是好有興趣而又想學,真係冇喎!佢話由於我地喜歡去日本旅行,所以想學吓日文,但是一點語言天份和興趣都沒有的我怎學喎.佢提意我應該去學影相,因為我成日都左影右影,嘩,雖然我都想但學影相要投資好多在器材上,我又唔捨得,想完一大輪的結論是繼續在家發呆!

2 comments:

新鮮人 said...

學吓點樣去遊行買平嘢有無用呢?

『我都唔喜歡買嘢嘅!』
咁你唯為繼續發呆了!

bbj said...

fresh:係呀.繼續發呆!