26 October 2007

好蠢好蠢好Q蠢

人家話三歲定八十,我相信民間咁講是有一定的道理.

我人生的第一個分數就是”0”.係老師在我的默書薄上大大的狼狼的寫了一個大”x”,之後在分數欄上寫上”0”.在我還在念幼稚園時,整個人都似一”舊”飯的我要經歷人生的第一次默書,當時我只知默書的意思是老師不會告知字是怎樣寫,我要把默書的內容完整寫在默書薄上.
老師當時把默書的格式寫在黑板上,即是”xx”,跟住隔一格又”xx”,之後又再隔一格嗰種,都唔知攪咁多格式做咩.蠢蠢的我竟然照把老師在黑板所寫一樣,把所有”xx”完完本本抄在默書薄上,當時我還懷疑老師攪什麼,明明默書不可以告知我們怎樣寫嘛,老師為何那麼蠢寫給我們看,其實蠢嗰個是我.一串串的問號在我腦內浮現,可是笨到死的我還是死要把所有”xx”寫在默書薄上,真是唔明當年我個腦放左去邊.後果當然是被人笑啦,仲要被屋企人笑到今時今日.相信冇咩邊個小朋友是咁白痴.最慘的是每次掲開本默書薄,第一頁便是這個丟架的分數.

這個零分是我一生的陰影,亦表示了我是這麼的笨.難怪到今時今日我還是.....

3 comments:

新鮮人 said...

你不是唯一的一個,
我小學都有類似嘅事件,
我覺得唔係我哋嘅問題,
係佢講得唔清楚啫,
每個人對說明嘅理解都不同,
唔可以話我哋嘅理解唔同其他人就係蠢!
個個一樣就無意思呢,
我就唔想做人人一樣嗰個囉! :)

Ruth Tam said...

I still think it's the problem of the teacher. If someone has a strange interpretation, one should clarify, especially being a teacher.

bbj said...

fresh:我真是不是唯一的一個?我同朋友說時,他們個個都笑我蠢呀!可能我的理解能力真是比常人產啦!講真,一斑那麼多小朋友,而我又不是可愛的嗰種,難免老師不理我....

ruth:妳都覺唔係我的問題,太好啦!