10 October 2007

布吉的第一晚

我都知我拖得太長,不過真係好忙呀.近來我發現耳後多了很多白頭髮,有冇攪錯呀,阿gel明明大我幾年架嘛,佢好得戚咁撥一下頭髮然後同我講:”我就冇啦...” 我頂,睇佢得戚幾耐.

又離題,講番布吉先.....

我們好開心地在巴東街頭掃街,之後就開車返酒店.由於我們已經約了第二朝一早去玩ATV,而且當天又早機到布吉,所以便想早點睡覺.

返到酒店感覺好舒服,因為此酒店沒有很多香港人,大多住在這裡的都是老外,所以比較平靜.十時多我們已經上床準備睡覺.當晚....我發了一個非常恐怖的惡夢....

夢中的我與當時的我一樣是正在睡覺,而且阿gel亦都是睡在我左邊.可是那間房非常破落,非常陰森,非常凋零.不久開始有不同的人走過來把我按在床上,他們都面目猙獰,不停把我按住,當時夢中的我完全掙扎不到,想叫又叫不出,正在睡覺的阿gel話我已經不停的叫了十多分鐘,可是我仲仍然熟睡,拍我又唔醒.在夢中我就被不同的人按了十多分鐘,到最後,有一個超級面目猙獰的人走過來好大力好大力咁咬落我隻手上,咬到我非常非常痛,夢中的我非常驚,在又驚又痛的情況下我大叫..”我隻手,我隻手,我隻手呀.....”同一時間,現實中的我亦在叫,嚇得阿gel大力打醒我,我醒的時候發現我的睡覺姿勢與夢中是一樣的,而我隻被人咬的手都是放在身上,仲隱隱感覺到痛楚.當時我真係驚,但係又不敢同阿gel講發咩夢喎,只是說發惡夢.我立即叫阿gel開了所有的燈,仲要把電視開了.之後我又驚又唔敢再睡,可是我真是非常累,不停嘗試撐起眼,就在半夢半醒之間,我清楚聽到在我右邊耳有一把女聲講了一句說話,可是我又聽唔明佢講咩,唔知佢講咩話,嘩....嗰一刻的我立時成個人醒左,完全坐起身,一點都不敢再睡在床上.我仲立即同阿gel講:”我要返香港,我要返屋企!” 我仲驚到整個人都不停在震,真是從未如此恐怖,我去那麼多次旅行都未試過有d咁嘢嘛.阿gel見我面青口唇白,都不用多問,胡亂答我就萛.我即時記起我冇帶條玉頭錬呀,於是聲震震咁叫佢攞番俾我帶.

無論點我都覺得不能再留去那間房,於是打電話去要求換房.當值職員問我點解,我都不知怎答他,只有不停說我感覺不舒服,佢話即時車我去醫院,但是去醫院有咩用喎.但是佢又話冇我住緊的房,只可以暫時俾我住套房,等明日有房再幫我換.於是我們好似走難咁,咩都冇攞就即時離開,個職員好似仲驚過我地咁,電視都唔理即時護送我們離去.

去到另一套房後,不知是否套房太大,感覺仲陰森,我一點都不想留下來.於是問佢有沒有職員可以陪同我們一起,佢話職員要走來走去做嘢.於是我再問佢有冇職員休息室,佢竟然話冇喎!之後佢就提意我們跟佢去大堂,咁我唯有跟啦.我們到達大堂,佢仲沖杯熱茶俾我,阿gel話我面色好差,講嘢都口震震呀....冇耐之後,橫風橫雨,仲要閃哂電,我們就這樣睡在大堂直到天光......

直到現在,我都唔知當時我係發夢定係..............

7 comments:

冬冬 said...

終於等到呢一篇。。。。

好驚呀 !!!!! OMG!!!! 如果係我都唔知點算。聽聞泰國真係好多污糟野架。。。妳真係唔好彩﹐時運底。。。要快D去拜下神。。。

不過﹐妳都可能係發夢既﹐但如果夢醒左都覺得手痛就真係好邪呀!!!!!!!!

bbj said...

冬冬:我從沒有試過咁驚,成個人不停咁震,但是又不敢同阿gel講咩事喎!我返香港後同老豆講起,佢不停話可能因為我太累而發惡夢,可能...我都唔敢講呀,最好就係發夢啦!

新鮮人 said...

嘩~
好恐怖喎,
我去過泰國次都無物嘢,
聽你講完我都心驚驚,
都唔知以後去唔去好!

不過而家返到黎就無事了,
唔好再諗喇! :)

HanaMaru said...

哇。。。你住果間係唔係tsunami之後重建嫁?泰國既野我聼得太多太多,所以到依家都唔係好敢去。

我同你一樣,如果發生呢D事我通常唔會當場講出黎。因爲我覺得發生既果一刻最避忌就係講呢D野。

bbj said...

fresh:我都去過好多次,一年最少都兩次啦,真係從未遇過這些奇怪事件,這次以後,都冇話唔敢再去,有陰影就難免.

hana:唔係tsunami重建架,係之後才起的,我常去泰國,都聽過唔少嘢,不過從來都沒有放在心中.

咪係囉,剛剛發生,在現場當然不敢講啦,怎知講了出來會點架,我都係忍到上飛機回港途中才跟阿gel講咋.佢個死人頭仲話佢一點都唔驚,口硬得佢吖.

kristie said...

哇,好恐怖呀!!!!
你聽到有人講野喎,
o個陣都俾阿gel打醒左啦,
應該唔係發夢呀.....
哇...好恐怖呀!!!!!!!!!

bbj said...

kristie:係囉,我知應該唔係發夢,不過又好想其實只是發夢....