08 October 2007

布吉的第一天...

在外國開車好興奮,因為唔熟路,行下睇下地圖,又下車去問問路,真是可以看到很多.我們一邊開車,一邊嘈之巴閉討論有冇行錯路,布吉大多有路牌,不過小路就真是靠估啦,最後都係要下車問路,雖然大家雞同鴨講,但是佢指吓我又指吓之下,又真係明佢講咩喎,幾好玩呀!再開多十多分鐘已經到達酒店前的海灘,我們兩個一眼望見街角的小灘檔,嘩,串燒呀,整番幾串先啦..


這天陽光非常好,陽光好不是必然的,因為此時仍是布吉的雨季,往後幾天我們明白咩係下大雨呀!我一見到陽光就忍不住換泳衣去沙灘hea,好舒服呀,可惜大浪我地唔敢游太遠.由於我要囇太陽又怕有印,所以我把帶開的玉器頸錬放左入個safe度,費事唔見嘛.


唔記得講我地住在room 17,間房幾得架,望出去仲係泳池.....


晚上開車去巴東海灘食飯順便行吓街.最重要的又係食,我對於街頭小食真是非常着迷,最鍾意掃街.有朋友話唔應該食泰國的街邊檔喎,佢話去泰國只可以去鋪頭食,咁會好冇癮架.

4 comments:

新鮮人 said...

掃街真係有意思好多,
最要睇吓熟唔熟,
唔熟就咪試囉!

bbj said...

fresh:當然熟啦....掃街的感覺好好玩架!

Ruth Tam said...

So good!

bbj said...

ruth:haha! it should be good! 不過最後都好開心....