09 October 2007

好食











阿gel帶我去了Nobu食了一個完美的午餐,我們點了廚師精選,即是完全唔知會吃什麼,俾咩我地就要食咩.其實我有點怕,因為我實在有太多東西不吃,如果十味有八味我都唔喜歡吃那怎麼辦呢?這餐午餐就在我擔心中渡過,最後我發現我所有的擔心都是多餘,因為阿gel已經預早同人家說我有什麼不吃,真是難不倒阿廚師.侍應拿每碟菜出來時都會作出專業的介紹,我當然是正在發夢啦,所以到最後我只知非常好食,但又真是說不出吃了什麼.好白痴呀!

7 comments:

冬冬 said...

食左幾多銀呀?????

lu said...

wow.. it looked great!

happy birthday, btw :)

新鮮人 said...

這就是幸福,
生日快樂呀! :)

HanaMaru said...

happy belated birthday~~

kristie said...

生日快樂呀!!!
其實你個名係咪bb豬?

bbj said...

冬冬:相信必定很貴,應該五百多一個,不過真正多少我又不知呀...

Lu,fresh,hana:多謝!

kristie:唔係呀!唔係豬呀!

冬冬 said...

我知J係乜! 呵呵呵~ :)