13 October 2007

休息

做了成個星期,又等到可以自然醒的星期六,可惜今朝一早阿gel就嘈之巴閉,攪到我想睡晚一點都不可以.起身後我忍不住同佢問佢:”點解你成個老人家咁一早就起身架?”

今日什麼地方都不用去,因為師傅上來裝廚櫃門,終於都做好,人家上來看時仲以為我們的廚櫃是沒有門,朋友仲奇怪地問:”你地唔驚d塵走哂入去廚櫃內呀?”.我地唔係咁開放架,點都有門掩蓋一下,不過未攪掂咋.

我仲未找尾數架,睇吓佢整成點先.

2 comments:

kristie said...

梁生又係成個阿伯咁,最遲八點都一定醒.
我睇佢過多幾年就會去晨運囉.

bbj said...

kristie:係呀,佢仲要一早睡,晚晚都不停催我早點睡.