08 October 2007

朋友的婚禮




由中一起相識了十多年的朋友終於結婚,仍記得幾年前我們幾個好朋友都擔心她,因為她跟了一個一點都不上進的男人,該位人兄仲用盡一切理由令我位好友在經濟上支持佢,攪錯呀,仲係男人系.我地已經不停地對她說,這樣的男人真是要不得,但當時的她好像傻婆咁,不停同我地講個男的有幾有型有幾鍾意他,站在朋友的立場,我們只有祝佢好運啦.之後相信佢真是頂不住那位人兄,她發現同時間這位人兄原來仲有另外兩位女友,而且每位女友唔多唔少在經濟上都有支持他,真係死唔死都冇用.

她的婚禮與除子淇的八十日宴同一日呀,仲要係同一酒店,我們下午到達酒店時,各路記者已經蜂擁而至,我們下車時仲好樣衰咁俾記者不停影相....真係瘀!

從她的婚禮我知道有幾點一定要留意~
唔好搵一個成日發夢的人付責任何嘢
唔好揾太後生成日掛住玩的人做姊妹
盡量請各位賓客準時唔好遲到
要同酒店要求多點圍數有得走盞
新娘唔好換咁多套衫-新娘只會忙著換衫而冇時間享受自己的婚禮

下月阿妹結婚,應該大把嘢煩....

4 comments:

新鮮人 said...

我反而想知嗰件"男人極品"而家點樣喎??

bbj said...

fresh:冇人知啦,因為朋友終於都知唔應該同件極品有咩牽連,我相信佢仲坤女人錢....

新鮮人 said...

真係畀佢掉哂我哋男人啲架! :(

bbj said...

fresh:個人衰的話,男女都可以好衰架!