23 July 2007

阿媽...唔好玩啦!

飲茶時我與阿媽的對話:

阿媽:”食唔食炸魷魚酥呀?”

bbj:”我口角生菲滋,就係嘴角入面,好痛呀,唔食啦!”

阿媽:”抵死吖,叫你飲涼茶又唔飲,生菲滋啦,痛死啦!”

bbj:”我已經有飲架啦,可能唔夠多.咁你今晚煲d涼茶俾我飲吖.”

阿媽:”生菲滋時唔好飲涼茶,會生多d架.”

bbj:”吓....我成日生菲滋時妳都話我做咩唔飲涼茶喎.”

阿媽:”我只不過話平時要飲多d咋嘛!”


唔怪得我每次生菲滋時,飲極涼茶都唔好番啦....頂

現在仲好痛呀,食嘢,講嘢同笑都唔得呀,成個石頭人咁....

4 comments:

新鮮人 said...

喺咩?
生菲滋唔飲得涼茶咩?
我完全唔知喎?
我都咪試過生菲滋所以唔知啊!
嘻嘻~~~ :P

PS:食龜龜會唔會好啲呀??

HanaMaru said...

bbj,我同妳一樣時常生菲滋。所以好明白妳既痛。。。。所以我想小柄樓上個位曬命人兄。

Fresh: 咪試過唔緊要,仲有機會的。哈哈~~~
:P

新鮮人 said...

re:hanamaru,
哈哈哈~~~~
touch wood! :p

啊澤 said...

細個果時咳

媽記叫我食多D橙

結果還是勁咳

看醫生時醫生叫我不能吃橙

會有反效果 >.<

thx mom!!