19 July 2007

sale屎          會不定期在此出現

我是一個客戶服務主任,即是客戶有什麼問題,各種奇難雜症都會找我.其實我份工作都很悶架,又沒有什麼挑戰性,都係每月等出糧嗰種囉.眼見朋友一個個唔係讀這個課程就是那個課程,看來實在太辛苦啦,每日返工放工都已經沒有太多時間剩,仲要放工後同星期六都要去上堂,咪攪.

雖然我的職位是客戶服務主任,但是所有人都會叫我做sale屎,各位聽清楚,唔係sales,而是sale屎.真是唔明,我都唔萛係屎吖,點解人人都叫我屎喎!

4 comments:

新鮮人 said...

好似有嘢喎! :p

tofufa said...

Jar Gu style?

bbj said...

fresh:冇咩嘢架!

tofu:當然唔係啦,渣沽兄咁勁,點都唔似啦!

Ruth Tam said...

I am also a sales.