20 July 2007

沙巴大排檔

今次去馬來西亞主要係想咩都唔做咩都唔諗,只是食睡和游水.而且最最重要的是沙巴原全唔會有嘢買,即是唔會點洗錢啦!朋友話一定要食海鮮,平靚正喎!的而且確,我地個肚腩又大左啦!

這個位於市中心的大排檔有好多香港人幫襯,先選海鮮,計重量,之後再諗點煮.整體來說ok啦,兩個人食大約四百多港幣,又魚又蝦,幾抵食架!每晚七時都有人表演馬來西亞民族舞,可惜我地對所有民族舞都冇興趣吖,我諗我地的藝術細胞可以話係零呀,不過老外睇得相當興奮喎!

原全冇泠氣架,不過又唔係太熱!頂得住!

這個菜叫小芥蘭菜,但是怎看都不似芥蘭,反而似椰菜苗.賣相好一般,不過抄得ok喎.

螺肉中規中矩,有點點鮮味
這條星班是全餐的高潮,滑溜到死呀,又有魚味,海魚即是海魚!
這兒的老虎蝦超大超平超新鮮,伙計推介奶油煮,我地覺得浪費了那些蝦,因為奶油味太濃,蓋過了蝦的鮮味.鹹味的漬木瓜,味道有點怪.
不知為何,在酒店飲的椰青一點都不甜,反而這兒的幾甜喎!

螄裺味道奇怪得唔識形容,我地都不太喜歡

3 comments:

新鮮人 said...

有無人可以解釋吓:
什麼是魚味/雞味? :p

bbj said...

fresh:我都唔識形容喎!幾年前返中山,食的雞味道真是不一樣,鮮味一點,滑一點,阿媽話因為是走地雞,所以有雞味喎!至於魚味,我比較識分,但是不太識講,一條養魚與一條海魚,食落口真是不一樣,海魚是比較鮮甜同滑溜,養魚是沒有的,不知這些是否叫魚味呢?

新鮮人 said...

所以真喺好難解釋,
而且字典都無嘅,
英文就更加無,
啲鬼佬淨喺食雪嘢,
點會識雞味,魚味吖!