16 February 2007

誘鼠記....

老豆唔知去邊搵左舊年糕番公司又忘記放入雪櫃,第二日返到公司,阿妹第一個發現舊年糕被咬了一邊,依單野好明顯係老鼠做既,年糕上有明顯老鼠刨出的痕跡,都幾大架!由於公司眾人都害怕老鼠,阿妹第一時間搵管理處.管理處的回復是幫我地放老鼠藥喎!可是放老鼠藥即是毒死佢啦,佢死唔緊要呀,最怕的是唔知佢死係邊,一陣佢死係d不知名角落就麻煩啦,唔知點搵番出黎而且新年搵鼠屍咩.再想搵個老鼠籠捉佢,管理處話冇喎,咁即係叫我地借助外力啦!

朋友在滅虫公司做,叫我地千萬別移動那個年糕,由得佢放在原位,誘隻老鼠再黎食.如是者每日早上回到公司都見到有新的咬痕,一日一個,不個一日細過一日,應該是因為佢第一日係最肚餓的,之後每日的食量日都減少,依隻老鼠都萛勁,真係日日都有食神呀.第四日朋友俾左老鼠膠阿妹,叫我地把老鼠膠圍在年糕旁.第五日終於都把老鼠繩之以法,佢貼在老鼠膠上,由於各人當時都太驚慌,老鼠在老鼠膠上不停咁又叫又動,所以忘記左影底依隻纏繞了大家幾日的老鼠.我肯定老豆都好驚,但係佢一手把佢丟左出去外面的垃圾桶.勁呀!



4 comments:

冬冬 said...

eeeeeeeeeee 好核突呀!!!!!!

早排少爺屋企都有老鼠﹐最後都係用老鼠膠捉到﹐真係嚇死我呀~

新鮮人 said...

好似幾好玩喎,
我咁大個仔都未玩過,
不過都係唔玩好過玩囉! :p

Ruth Tam said...

So scary!

bbj said...

冬冬:少爺屋企有老鼠???點解架?係咪妳地d屋太大,老鼠住左入去都唔知呀?屋企有都幾驚架.

fresh:係真係覺得好玩?下次叫你參與吖!

ruth:係非常之驚呀!