05 February 2007

大日子

妹妹會在年尾結婚,但是所以過程都會交由我處理,好多野攪呀!我想幫佢攪完成個project之後,我應該會對結婚有恐懼感,因為一個非常重大的挑戰就係我阿媽.佢係非常之麻,所有野都要佢同意,而且所有事都要跟她的意思行事,如果唔係就會整日對住我地黑面....好鬼煩呀!攪到好似佢結婚咁,仲話要結婚當晚,佢的朋友一定要坐在佢附近.....咁真係有點離譜,當人地男家的人死架咩............激死我啦!肯定由依家到阿妹結婚個日都有排嘈呀!

3 comments:

新鮮人 said...

祝你好運! :p

冬冬 said...

到妳結婚時叫妳妹妹搞番啦~ ^^

bbj said...

fresh: thank you ar.......

冬冬:結婚....唔好攪我啦!都係等妳先啦!哈哈...