26 February 2007

奇怪的理論

唔知大家有冇聽過,英國人又或是曾經在英國生活的人頭髮會比一般人少和稀薄?朋友常常都奇怪曾在英國生活的我,為何頭髮仍是那麼多....我真係俾佢依個理論考起,我唔覺係英國生活會少d頭髮喎!朋友就立即舉例說明阿邊個同阿邊個都係咁,因為英國的水係hard water,所以會令到頭髮脫落,但是佢話因為我奇怪所以仲仍然有咁多頭髮,俾佢講到好似係我有正常的頭髮是一個大問題咁......難道全英國的人都頭髮稀薄咩.....傻架!

6 comments:

tofufa said...

Their theory applies to women too?

新鮮人 said...

我都聽過喎,
不過就唔知真定假囉,
如果係真嘅,
我以後都唔飲英國生產嘅礦泉水了! :p

啊澤 said...

應該是英國人較有錢

所以頭髮少

bbj said...

tofu:係呀,跟據我朋友的理論,男女都係架!

fresh:你都聽過?咁即係唔係我個朋友自己作出黎啦,我仲以為佢吹水呀.英國有出礦泉水咩?

嬲記:咁點解bill gates咁多頭髮架?

啊澤 said...

因爲佢過份有錢

可以買頭髮...

-.-"

tofufa said...

Haha, if I ever travel to UK I won't wash my hair then :p