21 February 2007

年初三

每年的年初三,我們一家都會去馬場食餐飯順便收利是,因為阿媽的朋友都會出現,咁入馬場未發馬會財先有利是財.買馬對於我地來說是完全唔識,咩三穿八呀,同買咩q呀....對於我都係完全唔知係咩,所以每場我地都搵幾隻個名好聽的馬,買佢三幾十元,到開跑時就不停咁大叫是但一個號碼,叫到人家以為我地係大戶(即係賭得好大),往往跑完場馬我地都唔知跑出的是幾號,亦唔知自己有冇收穫,只是見到有一大堆馬一齊過終點,冇所謂啦,叫吓都好開心架.由於晚晚都好晚才睡,到尾個幾場阿gel已經坐著入睡了,由於年初四要開工,返屋企休息吓,真係老啦!!!


1 comment:

新鮮人 said...

攞意頭,大聲叫下又好似幾過癮喎! :p
咁你結果有無win到呢? :p